zaman sekolah!

ni salah satu gambar zaman muda2 dulu, aceece :D

percaya tak percaya, aku dah nak masuk semester 3 dah kat universiti.
aku yang dah tua, or masa dah berlalu (hellloooo pqa, ada beza ke tuh? hehehe)
bila ingat apa yang paling aku rindu, ialah zaman sekolah.
bukan rindu pakwe lama eh, jaga2 sikit fikiran tu :P saya budak baik taw kat sekolah, cuma jahat bila tak buat kerja sekolah add math jep. hehe (cikgu baik, so, kena pandai ambil kesempatan. hehe)
sebenarnya, yang aku sangat menyesal dulu, aku jarang nak langgar peraturan sekolah, dan itu membuatkan hidup aku tak seadventure org lain.
dan, oleh sebab itu, aku dan cakap dengan banyak orang, misi aku bila ada anak nanti, aku akan cakap kat mereka wahai anak-anak ku::

"luqman, muna, sayang, anak-anak umi, jangan terlalu tertekan dengan sekolah. live with it with true life, and joys, as long as u know it will benefit both, now and for hear after".

seeee! aku mahu mereka capai impian mereka, biar aku bersusah, asalkan mereka mampu untuk duniawi dan ukhrawi mereka, insya Allah, aminnn~~~

fakta/bukan auta: aku cuma ada beberapa sahaja gambar masa sekolah, tak sampai sepuluh punn. ras rugi jep tak ada semua tuuu. :'

Comments

Popular Posts