khidmat masyarakat kami ^^,



tempatnya di DABONG KELANTAN, KAMPUNG KUALA GRIS.
sebenarnya ni lah kali pertama aku join program macam ni, selama 19 tahun aku hidup, tak pernah ibu ayah lepaskan nak pergi mana-mana.
tapi, mula-mula, macam malas je nak pergi, tapi bila dah pergi, macam perggghhhhh!!!
TERBAEK LAHHHHHHH!!!
kata koreanya DEABAKKK!!!
so, aku tak larat nak taip panjang berjela, biarlah gambar yang menceritakan segalanya. acece~~~


perasan tak, yang terbang tuuu, macam dalam banner kan?? terbang wooo~



paling kesian, kumpulan lain dah bergilir-gilir kot tiup tepung tu nak amik gula-gula, tapi budak nih, tiup punya tiup, hampppeeeehhhh~ aku gelakkan sakan , hahahaa. tapi, deabakkk!


morning smile~:)


huhuhuiii, sedap sehingga menjilat ibu jari kaki orang sebelah. hahaha. (saya tidak sepengotor itu, harap maklum) :)


sebahagian dari orang kuat krew kami :D



naik booootttttt, booot nih aku yang punya tawww. hahaha ^^,


dapur dalm hutan, cepatlah masak, lapar nihhh. heee :) seronok time nihhh. :D


banyaknya anak. hahahaha. maaflah, aku ada anak tekak je. :D


tetibe ade sesat lelaki, arumi, nyah kau dari situu ==' haha


#banyak lagi gambar, sampai penuh wall facebook, tapi sebahagian gambar sahaja sudah membuktikan bahawa aku sangat-sangat gembira. alhamdulillah ya Allah kurniakan pengalaman ini buatku :D

Comments

Popular Posts