haluan manusia



satu perkataan tak mampu menggambarkan apa yang di rasai hati.
tapi perlakuan dalam tidak sedar, ia menjadikan manusia terkantoikan perasan hatinya.

tu yang terjadi pada aku.
hari keramat hari ini, berjumpa semula dengan seseorang yang aku admire dahulu kala.
mula-mula tak perasan, tapi bila dah perasan~~ aku yang kalut!
sampai terlanggar anak orang jalan. aisyh! pqa oii!
(aku gelakkan diri sendiri tak sudah)


jauh dah rupanya perjalanan hidup ini.
dari aku sekolah rendah, sekarang dah bukan sekolah dah.
sampaikan orang yang aku admire pun dah jauh berbeza :)
hidup harus diteruskan.
jangan terlalu kecewa dengan apa yang berlaku, kerana pasti ada hikmah yang Dia hadirkan buat hambanya bernama Nur afiqah norazman ini.


rancangan Dia tak ada siapa yang tahu.
hanya Dia yang tahu rahsia Dia.

bersyukur atas kurniannya.

Comments

Popular Posts