rahsia header

header baru dibuat adalah kerana genapnya umur aku 18 tahun pada 21 september hari tu.
bukan nak bajet tua or what.
cuma, nak bagi hadiah pada diri sendiri. haha :)

tajuk die dari dulu sebenarnya nak letak BUNGA-BUNGA CERITA FIQAAZMAN, akan tetapi macam tak menarik kalau di tulis berulang kali.
die macam kalau ungkapkan cinta buat pertama kali, ia sangat bermakna dan indah, tapi kalau dah tayangan @ ulangan @ kali ke dua, dia punya jiwa dah kurang sikit. so, aku decide letak BUNGA cerita fiqaazman :D
kalau di sebut pun macam sedap sikit. tak berat lidah nak nyebut. kan. kan.

kenapa ada kereta??
because i'm the afraid one to drive.
even dah ada lesen kereta dekat setahun.
nak minta kalian doa-doakanlah aku berani bila berhadapan dengan binatang berclutch, berbrek dan berhon itu.
bukan sebab apa, cuma dah di lahirkan aku takut nak pandu kereta. hha
ramai orang kutuk aku. tapi aku dulik hapeehh!! tu kau yang berani, aku belum lagi.

gambar tu dipilah sebab apa??
sebab aku rasa bajet comel!
wakaka. eh, mana ada. sebab masa tuh aku belum berusia 18 tahun lagi.
nak lah nampak muda sikit bila orang lain ngadap blog aku. hhu
walaupun hakikatnya aku dah meningkat tua sikit~

so, itulah hikayatnya.
tak lah berdogeng.
tak lah bermuslihat.
cuma, ia hasil daripada anugerah akal dan kelebihan yang Allah pinjamkan untuk insan bernama NUR AFIQAH BINTI NORAZMAN.
terima kasih ibu kerana melahirkan angah! :)

ia tak lah secantik mana,
dan tak lah seburuk mana.

Comments

Popular Posts