nasib kot~



aku tak berniat nak sakit kan siapa-siapa.

kalau itu caranya yang dapat buat kalian selesa, go ahead.
aku tak kisah.
walaupun sebenarnya aku kesah, tapi kalian dah cakap dan perlihatkan caranya.
orang cakap, terlajak perahu boleh berundur, terlajak kata, badan binasa.
orang cakap juga, don't judge the book by it cover. tapi bagi aku dalam bersahabat, ia perlu untuk menjaga sahabat.

aku tak nak kawan aku binasa, biarlah aku je.
aku sayangkan kalian sesiapa sahaja yang bergelar kawan aku.
sekali datang, tak mungkin aku buang.
tapi kalau kalian nak buang aku, apa aku nak cakap lagi.
silakan

aku berharap setiap pertemuan itu jika Allah jadika ia dengan kasih sayang, biar nanti berpisah juga hanya dengan izinNya, dan di pertemukan semula di skhirat sana dengan kasih sayangNya.

aku mudah tersentuh, aku tak minta di sakiti, tapi aku juga tak boleh mengelak jika dah tertakdir.
orang kata, yang patah tumbuh hilang berganti, tapi.. kawan yang satu tak boleh nak samakan dengan yang ke dua.
tiap satunya berbeza.

and pls~ do me a favour, if i always make u all in tears, just delete me.



apasal nih pqa, no need to be like this.
just be strong.
in bet.
in the process to be throw away.
as human being, aku perlu bersyukur pernah punya sahabat seperti mereka.
doa cuma lah:
semoga berjaya kalian~
hidup aku tak mungkin akan menyusahkan kalian, if it will be more fine when i go for u all, then i will do it.
rather than i will hurt the person that i loved that sent by Him.




Comments

Popular Posts