keep going

starting minggu nih aku akan mengalami mood exam.
bagai ombak ia datang, sekali test 3 kertas weyh dalam 2 minggu.
semuanya penting belaka.

aku akan menyibukkan diri dan merajinkan diri untuk study. insya Allah.
tapi, last 3 days nih, aku sangat-sangat malas nak buat revision.
tapi, rajin pulak nak online. haha.
nampak tak besarnya pengaruh internet. (nak salahkan internet bagai. wakaka)

walaupun sibuk, blog akan bergiat aktif dan aktif. sebab tangan nih akan jadi gatal bila tidak mengepost entry-entry yang berkualiti dan bombastik! haha. bajet jadi blogger bagus. ceett!

see, aku lalai dan leka.
aku lupa pada niat aku, datang sini untuk belajar.
oh GUCCI!

"p-qa sayang ooiii, belajar lah"

"jangan nak suka je, nanti nangis bila tak dapat jawab test"

"kan ibu dah pesan belajar rerajin. nih kenapa malas-malas pulak?!"

dalam library. konon cari buku lah. hehe. gud luck dear.

aku nak ingatkan pada diri aku, and kepada kalian juga yang bakal menjadi penjawab setia exam, semoga berjaya.
belajar yek!
p/s: (jangan meniru masa exam!! ceehh, nasihat macam tak pernah buat jek. haha)


hanya usaha yang berterusan bakal membawa kita ke mercu kejayaan.

dah berjaya jangan sombong pulak!

Comments

Popular Posts