halaqah terbaik, insya Allah.


kami bersama kerana Allah. mudah-mudahan ianya deredhai.
amin~

bila cakap pasal halaqah, mesti ramai orang fikir hanya tentang agama.
lihatlah betapa ceteknya ilmu manusia kini.

halaqah tidak hanya membincangkan soal agama, bahkan apa-apa jua perkara.
banyak perkara yang boleh di kongsi.
bukan indoor je, tapi ada juga outd
oor.

hari nih: aku gembira. alhamdulillah. :)
lokasi: pusat islam uitm PENANG.
buat apa: riadah macam kanak-kanak sunkwit. hehe (aku suka sangat. dan aku seronok bila bersama mereka. terimas akak-akak naqibah~)

antara game dia, main ibu ayam dengan musang. aku jadi anak ayam yang last sekali,penatlah. sebab kena aware dengan sekeliling. berkejaran semua. tapi, alhamdulillah, aku tak kena tangkap pun. ibu ayam kami memang terbaikk wookk!!

the lessons:
dalam satu kumpulan halaqah, biarlah bersama-sama dalam apa-apa jua.
jika ada yang tersilap, saling perbetulkan.
jika ada yang lebih, saling berkongsi.



terima kasih lah kawan bagi pqa pengalaman terbaik.
terimas~ kak adawiyah juga sebab sudi bersama kami :D
(kasi tepek satu gambar kami. hehe)

Comments

Popular Posts