anugerah


tahu apa erti anugerah.
ia datang dengan izin Allah.
lama di nanti.
yakinnya tak mungkin terjadi.
tapi, lama-lama ia jadi.
kerana Allah yang izinkan.

aku tak berjanji.
aku akan cuba yang terbaik kerana kau mengharapkan aku seperti itu juga aku mengharapkan kau.

jangan lebel aku mudah cari pengganti.
ia susah dari yang kalian lihat dengan mata kasar.
aku je yang tahu.

just be who you are my dear.
jangan rasa terikat dengan pqa.

it not a promise.
tapi pqa akan cuba.

tapi, bagi pqa masa.
the way u ignore me, pqa masih rasa sakit.
tapi jangan risau.
nanti sakit tuh oke. insya Allah.
just do your work as usual. but, pls don't ignore me so damn much.
i know about your dream.
mudah-mudahan tercapai. amin.
pqa tak nak jadi penghalangnya.


semoga berjaya.

thank you so much to keep me with you.
but, i still don't have confident.
pls~ make me confident with u even it not a promise.
(ingat pqa cakap, romantik ke tak bukan hal yang utama. i'm trying)

Comments

Popular Posts