warga penang sudah.


gambar bosan kat kedai makan. *runsing fikir esok nak daftar uitm. ceettt. wakaka
(cam gambar ngade2 pulak aku tengok lama2. haha)


finally, i got member sekelas. ily :D



alhamdulillah akhirnya aku sampai jua di penang.
tempat yang akan aku tumpukan sepenuh perhatian untuk menuntut ilmu.

minggu orentasi pun sudah berakhir.
penat jangan katalah. tapi hari2 masih sempat mandi walaupun wajib turun pukul 4 pagi atau 5 pagi. hehe. *jangan kata kau busuk or whatever. haha

sekian kalinya Dia hadirkan rindu dalam hati aku buat mereka di sana.


*sumpah, aku homesick!

kamik dapat kawan. kamik ada lecturer. *bunyi macam aku je ada. orang lain tak de. haha. kepada semua yang masih belajar, semoga berjaya. :) (cakap loghat roomate. haha)

Comments

Farhana. said…
hehe, jgnla homesick babe .
nti ble dah dpt P i drive laju laju g penang straight dari teronoh. haha ;D
pikaazmn said…
wakaka. boleh je. :)
jangan lupa singah sudah, tapi terus balik segamat. hehe :)

Popular Posts