perjalanan

the journey begin,
jam 12 tengah hari bertolak dari uitm di hati ku (atceeyyhh! siap nak sebut. haha)

mission: beli tiket cuti midsem.
duration: lama weyh. sebab sibuk cari kedai photostet nak photostet i.c semata-mata nak wat kad KTM. dapat potongan harga beli tiket samapai 50%. tapi, malangnya, hampeehh!
hasil: tiket dapat, tapi harga sama je. rm47.
propaganda: home sweet home. ye baa! ye baa!

then, continue jalan2. naik feri pulak. hee. (sebab utama naik, bayar murah je)

lomo. syaza. thirah. (kenapa aku link kan ayat yang nih. ouh, sebab ade holga tuh. nampak tak yang kecik tuh. haha. tuh sagu punya a.k.a aku belum pinjam lagi yek. :D )


sagu. syaza. aku punya pasal beria nak naik feri, aku angkut mereka sekali even dieorang penat.
terimas lah kawan. sayang kauorang! (gambar sagu tuh bukan sebab malu oke, saja nak nyorok belakang tiang konon. hehe)


yang keterujaan dapat naik feri.
bak kata sagu, aku hyper. haha
(time nih lah best text kakak cakap "angah atas feri". sebab nanti dia jeles. haha)


aku dapat soalan cepu + cemas + gelabah + ketak sebelum naik feri.
sagu tanye: kenapa ko tak ajak cube'?
(tergelak aku dengar. haha. aku goreng je jawapan)

Comments

Farhana. said…
beeessttttttttttttttttttttttttttt!!
pikaazmn said…
haha. memang best. angin laut penang meyyhh. :D

Popular Posts