musim-musim


hujan, musim jauh dari family. hee. p/s i love u


musim utama aku:

rindu nak balik rumah.
nak makan durian sebab ibu cakap durian depan rumah dah gugur.
nak dapat pointer bagus!
nak belajar terus!
nak shopping sakan kat penang tapi tak cukup bajet. haha
nak melukis dengan baik +___=

nak kawan yang baik dan selamanya akan menjadi kawan yang baik.
nak makan banyak-banyak. :D


actuly nak cakap pasal musim buah-buahan kat segamat dah tiba.
tapi malangnya aku kat penang. tapi juga.... tak mengapa, sebab aku sangat-sangat menanti hari festival buah-buahan di uitm penang. tarikh keramat: 1-3 julai


(musim sampingan aku:
nak bercinta dengan dia, tapi dia orang yang sangat-sangat mementingkan kerjaya dan kehidupannya. aku tiada dalam senarainya.
tak apa, aku faham.
mudah-mudahan kau berjaya. dan aku akan tunjukkan yang aku juga boleh berjaya macam kau. insya Allah.)

Comments

Farhana. said…
we are who we are ;D
just be urself ! stronger babe! hhehe
pikaazmn said…
terimas. i do be myself. i want to study till i success. nak buat ibu ayah gembira. :) mudah mudahan. amin.

Popular Posts