i have to admit that.


dengan kawan, aku boleh senyum.
tapi bila ingat dia, aku tak tahu nak buat apa.

jujurnya, aku tak tahu apa aku rasa.
dia, sudah berjaya. dengar orang cakap 4.oo.

kawan aku cakap, just ucap tahniah kat dia.
tapi aku tak nak.

aku rasa macam jauh di tinggalkan.
bagi dia, aku bukan sesiapa.

bagi aku, dia tetap dia.
either yes or no.
aku dah tahu apa pilihan dia.

jadinya, tak perlu aku nak buat apa-apa lagi.
just leave it, sebab aku tak boleh nak take it.

aku kena mengaku, dia ada jalan.
dan aku ada jalan juga.

i will go on my way.
then, when u call me later.
for this moment, i will keep take a look and smile.
but soon, perhaps, i will just look.
but i don't know i can do it or not.

for my sake, i just want to study right now.
not for him, but for me and my parent.

i'm not good enough,as u.
tapi aku akan usaha semampu yang mungkin.
amin .

:)

Comments

Popular Posts