ada RUMAH

aku memang ada rumah.
yang kat kampung paya lang tuh. hehe

tapi yang aku maksudkan dalam entry kali nih ialah kolej aku.
kata uitm, aku kena cintakan kolej nih.
so, next sem boleh dapat kolej. haha. lawak lah.
macam kompem2 jeh dapat kolej tahun depan.
kalau betul2 nak kena dapat 4.00
amin~


aku bukan duduk bilik, tapi macam rumah.
so private sikit. ceett! haha
eh. yang aku suka bilik air ada dua!!
tak payah nak rebut-rebut bila nak mandi or what
. haha :D


then, house mate aku semua happening. alhamdulillah. :)
aku bersyukur sangat2. walaupun aku jauh dari keluarga, mereka dapat meredakan rindu tuh.
cara mereka cakap..


sory, kite bukan best photoghraper. hehe
cara mereka gurau..
cara mereka gelak..


cara mereka nangis.. belum lagi.. hehe
aku senang..

mudah-mudahan kami sahabat selamayer. amin~

Comments

Farhana. said…
aicehhh da pki shawl la . hoho
pikaazmn said…
haha. jangan nak perli saye. tuh lah paling senang. lambat bangun pun siap cepat t. haha.

Popular Posts