yang berkecil hati kut



saya bukanlah sesiapa.

*eh, apasal aku bahasakan diri saya? kecil hati sangat ni. haha
(ulang semula. maaf kalau kalian marah kerana harus membaca lagi sekali)

aku bukanlah sesiapa.
cuma seorang sahabat mencari sahabat.
aku tak nak buang sesiapa.
tolonglah faham!
sekali dah kawan, selamanya kawan.
aku tak minta kalian menyanjungi aku setinggi langit, cuma menjadi sahabat. dari sahabat nak jadi pacar pun bisa. *wakaka. kalau ada jodoh. (wahhh gitu ayat aku! :O )

belon udara macam sahabat, bila jauh terbang rasa wahh gitu.
bila nak darat, eh eh gitu.
ada rasa gembira bila di atas bersama segerombolan burung baik.
manakala, ada rasa gayat dan dah tak seronok bila mahu landing time.

*hapeh aku merepek ni, nak bagai-bagai bandingkan. acece.
kalau faham, bagus baaahh!!
kalau tidak, buat muka du no saja. cam ni ==
haha

Comments

Farhana. said…
hhehhehe.
metaphore ! hyperball !!
hahaha
pikaazmn said…
wakaka. saya suka. seronok post camni. beria sudah saya kan. kan. :P
pikaazmn said…
wakaka. saya suka. seronok post camni. beria sudah saya kan. kan. :P

Popular Posts