biodata aku




tetiba rasa macam budak sekolah rendah buat tajuk besar-besar kat buku kawan 'BIODATAKU'.
C:

nama: nur afiqah binti norazman (seperti yang tertera di kaca televisyen anda) *ceettt! bila pulak kau masuk tb cik pqa oii. perasan gilaakk. haha

umur: almost 18 when september comes!

jantina: permpuan LAH.

perkerjaan: makan dan makan. wakaka.

alamat: rumah sendiri. *eh tapi, rumah aku tau, bukan rumah kalian yang cantik mantek tuh. haha

status: mencintai tapi tidak memiliki.

adik beradik: tiga orang budak nakal. aku yang ke-2. *tak manja kut. tettt ==

hobi: berangan. doa. berborak dengan yang rapat. blogging gamaknya! haha

harta: ibu, ayah, siblings, keluarga segala, kawan, cinta.

warna: hijau kesukaan sekali paling. *apa aku cakap nih? pening!==

tredmark: hamparan blog luahan diri sebenar.

situasi kini: mahu crocs yang original!

jenis: cepat marah atau merajuk, tapi cepat ok semula seperti biasa. *tapi!! jangan pijak kepala aku!! tak suka!


sekian saja..

Comments

Popular Posts