datanglah masa depan??



tiba-tiba aku takut bila fikir kehidupan kampus nanti.
macam man ni?? aku kadangkala takut tahap nak sorok-menyorok. haha.
tapi ayah cakap, pedulikan orang lain. yang penting kau belajar.
derrr, aku tetap takut. sumpah, takut. eh, takut pe ke bendanya?? kau wajib berani bukan penakut. nanti jadi macam gajah beranak kembar lapan, badan besar gedabak nak mampuss, tapi tikus secohet pun takut. wahahahhahaa.

please..
doakan aku boleh menghadapi dunia itu nanti.
sumpah, memang tidak sabar nak belajar lagi, tapi takut derr.

aku takutkan situasi begini dan begitu berlaku:

dalam keterpaksaan aku kena buli.
dalam bilik dapat roomate yang entah apa-apa.
kawan yang berkawan kerana ada perlunya saja. ciss, bedebah kau!!
lecture yang cakap bukan main laju bak air yang tiada kepala paipnya. cuba fikir, macam-mana nak berhentikan?? aduisshh!!
assigment yang aku sendiri tidak faham!!
dan yang penting, macam-mana bila aku tidak dapat MAKAN??!!

aduhhh!! mengapa harus begini?
ya, ya. aku harus belajar hadapinya.

Comments

Popular Posts