kalau susah nak dapat, susah nak lupa juga








here are my friend since in sekolah tinggi segamat yang kepoh-kepoh.
mula-mula memang susah nak kawan dengan mereka.
yelah, mereka dari sekolah yang sama dari kecik, jadinya aku tidak terlalu mengenali mereka. entah macam mana kasih aku tertumpah buat mereka. mereka amat sukar aku dekati dahulu. ya aku memang mahu berkawan dengan mereka, mereka nampak seronok untuk di jadikan sahabat dunia dan akhirat semata-mata. alhadulillah mereka kini telah menjadi sahabat aku. bila dengan mereka aku rasa aku kecil sangat, sebab mereka tidak berpura-pura dalam pergaulan, mereka ikhlas, bergurau tanpa risau apa-apa pun. bila gaduh, macam tak gaduh. itulah yang aku tahu. yang mereka sorokkan aku tidak tahu pula. hehe. mereka suka ketawa sampai besok pun tidak habis. sumpah, kalau bagi bercakap sampai lusa pun tidak henti-henti.


ah! zaman persekolahan memang menyeronokkan! sungguh aku sangat rindukan zaman persekolahanku. nyata ia memang berbaloi dan manis! aku rindukan mereka! sungguh! benar!

Comments

sYaNa RaShId said…
pika ,,
so weet .. :))
thx tau ..
teharu sgt ..
SAYANG pika sesangat !

pana ckp ,,
dye terharu sesangat bace pika punyer luahan aty..

^^

Popular Posts