blog kesukaan aku:


irinenadia


gambar ini cuma saja bagi tengok-tengok.
senyuman gembira dan teruja dapat pergi bercuti!


oke lah. angan-angan aku memang besar.
mahu blog aku di sukai orang.
tapi hakikatnya tidak.
tidak mengapa lah.
aku lebih suka sedarhana sahaja.
memang itu mungkin aku.
lebih banyak berahsia dari meluahkan segalanya.
aku lebih selesa menulis dari bercakap untuk meluahkan yang terbuku di hati.
serius aku memang macam ini.

kadangkala ianya buat aku marah.
yelah, dengan menulis sahaja tidak semua emosi boleh di lakarkan.
betul tidak?
tapi bagi aku menulis amat penting bagi aku untuk meluahkan segalanya.
aku puas. aku puas.
alhamdulillah.

hidup aku tanpa blog tidak mungkin bahagia.
ce wahh!! ayat tak boleh blah!! haha
aku jadi katagih dengan blog.
tidak rugi pun berblogging!!

Comments

Popular Posts