semak je!

ni gambar depan bilik. masa tengah tahan sakit perut sebenarnya. haha





sempat snap jap sebelum ambik order pelanggan. nampak tak aku tengah pakai apron??


bekerja di kedai ayah.
kadang-kadang aku rasa macam kerja macam tidak.
bukan nak kata anak tokey, tapi sebab aku memang berat punggung bila masa nak ambil order.
malu wei!!
nak cakap dengan pelanggan.
bukannya malu sebab kerja kedai tapi sebab malulah!!

aku tak suka ingat harga kat kedai ayah sebab susah kot.haha
jadinya bila ada pelangan minta kira, aku selalu pas kat pekerja ayah.
mesti orang tu fikir yang aku tak tahu kira!!
mesti orang tu fikir aku tak pergi sekolah!!
tak belajar kira!!
damm!!
:(

(dah banyak kali jadi macam ni.
bila nak pandai harga ni??!!
huh!!)





Comments

Nurul Farhana said…
A'ah ea? kena ingat harga makanan, mesti x best. . .nak hafal lagi. . .Aduhaiii. . .Skang nie fiqa dah hafal k lom? Klo Anna? Pown sama mcm Fiqa kot, pas kat orang lain jer bab kira mengira nie. . .
Chaiyok, semoga dapat menghafal harga makanan. . .

Popular Posts