budak bawah umur lorh

sekali pandang cam anak om puteh kan
menggunakan bahasa baku apabila bercakap

tinggal lilin dengan kotak jew
tak sempat amik gambar tadi bab budak-budak berebut nak makan
termasuk aku.huhu
ni kek aku sambut bufday adik sedara aku(yg kat atas tu)
aku balik rumah,kek sudah pun di potong
agak sedih:(
tapi...
tak pelah
dapat gak rasa
agak menarik kek tu yer sebenarnya
sebab iye gambar Ben1o
Font sizetu lah kanak-kanak,nama pemilik kek katun tu ialah D'zul Helmi
ketika membeli kek
nyonya tu cakap: aya!ini nama saya ta lak denga punya
actuli aku pun tak tahu pe maknanya nama tu
tapi tadi ibu cakap nama "D" tu bermaksud dear dan "Zul" tu adalah nama ayah dia
wah:O
sungguh menarik nama kau!
HAPPY BUFDAY EMI!
p/s: semoga pandai cakap bahasa melayu dengan fasih lagi:)

Comments

Popular Posts